
ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ
ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΚΡΙΝΟΥ.
Από κεφάλαιο
του Απαγορευμένου βιβλίου μου:
"Ο ιός του θεού".
Ρίξτε μία
ματιά στο οπισθόφυλλο του παρόντος βιβλίου. Πρόκειται περί οφθαλμαπάτης.
Αν το έχουν τυπώσει καλά στο πιεστήριο, θα δείτε ότι οι κύκλοι
κινούνται. (Επειδή το κεφάλαιο είναι κόπια από το
βιβλίο, απλά πατήστε αριστερά στο Λινκ αριστερά, που γράφει
"Οι ΜεταΠωλητές
του Βυζαντίου" και θα δείτε κάτω-κάτω το σχήμα.) Πολλά βλέπουμε καθημερινά μα δεν τα παρατηρούμε. Μία ματιά
την συγκεκριμένη στιγμή φτάνει για να αισθανθούμε ξαφνικά κάτι σαν
ξαφνικό ξύπνημα και να σκεφτούμε: «Μα πώς δεν το έβλεπα τόσον καιρό που
ήταν μπροστά στα μάτια μου;» Σε αυτό το
κεφάλαιο θα δούμε μία άλλη άποψη για τον γνωστό κρίνο που έδωσε ο
άγγελος στην παναγία.
Μία από τις
πολλές φορές που είχα απηυδήσει με τον θεό που δεν φαίνεται πουθενά, του
έβαλα τις φωνές λέγοντας: «Θεέ μου, επιτέλους πια, δείξε μου ότι
υπάρχεις. Δείξε μου ένα σημάδι σου». Και ξαφνικά ακούω μία φωνή να μου
λέει: «Έχω μία πεταλούδα ζωγραφισμένη στον κώλο. Θες να στην δείξω;» Κι
εκεί που κατέβαζε τα βρακιά να μου δείξει τον πισινό του, φάνηκε πρώτα ο
μπροστινός του. Και τι είδα νομίζετε; Τον χριστό επιλοχία να κάνει
καψόνι στον Αϊ Βασίλη. Δείτε τις φωτογραφίες και τα λέμε παρακάτω.
Η πάνω-πάνω είναι
η αρχική. Παρμένες όλες από το Καρνάκ της
Αιγύπτου. Στην κάτω σειρά, είναι σε μεγέθυνση κι έπειτα οι ίδιες γυρισμένες ανάποδα. Έχω
επεξεργαστεί την κάτω αριστερή. Ρίξτε μία ματιά στην πάνω και θα
καταλάβετε τί έχω κάνει. Παντού υπάρχουν φαλλοί.
Και θα δούμε κι άλλες πιο κάτω.
Και τα 2 αυτά ανάγλυφα είναι από τις 2 στήλες που είδατε στην
προηγούμενη φωτογραφία.
Για μένα,
απεικονίζουν μιάς και έχουν κατεύθυνση από πάνω προς τα κάτω, τους θεούς
ή τους οποιουσδήποτε που ήρθαν από άλλο πλανήτη και ενώθηκαν ερωτικά ή
με το ζόρι με τους κατοίκους της γης. Άλλωστε βλέπουμε στην φωτογραφία
και τον οβελίσκο από την ίδια περιοχή, που έχει το ίδιο νόημα, του
φαλλού μα και του πυραύλου που πάει στο διάστημα. Προσπαθώ να κάνω τα
μάτια σας να βλέπουν λιγάκι διαφορετικά, πιο μακριά. Για του λόγου το
αληθές, ας δούμε τί κρύβει η επόμενη φωτογραφία του Φαραώ Ραμσή.
 Βλέπουμε τις
στήλες πίσω που κρατούν τον ναό, μα στην ουσία δεν είναι απλώς στήλες.
Είναι Φαλλοί. Εκτός κι αν δεν έχετε κάτι παρόμοιο μέσα από το παντελόνι
σας όσοι αναγνώστες είστε άντρες. Είναι αυτό το αντικείμενο που του
κάνατε τατουάζ και γράφει «ζί σου» όταν είναι ήρεμο, κι όταν νευριάζει
γράφει «Η παναγιά μαζί σου». Δεν είναι μονάχα οι φαλλοί που βλέπουμε
πίσω από τον Ραμσή. Κι ο ίδιος ο Ραμσής είναι ένας φαλλός. Τί δουλειά
έχει η γυναίκα στα πόδια του αν δεν είναι φαλλός; Δείτε την μικρή
επεξεργασία που έκανα παρακάτω, για να έχετε μία ακόμη άποψη. Ναι μεν είναι η
στάση των νεκρών όπως συνήθιζαν οι Αιγύπτιοι αλλά αυτός μόνο νεκρός δεν
είναι, εφόσον είναι όρθιος.
Και πάμε στην
γνωστή ιστορία με την παναγία και τον περιβόητο κρίνο της. Πολλοί λένε
ότι ήταν πόρνη. Κακώς το λένε αφού δεν υπάρχουν στοιχεία ότι υπήρξε στην
πραγματικότητα. Πώς να είναι πόρνη κάποια που δεν υπάρχει; Όπως και να’
χει το πράγμα, δεν δέχομαι
αυτόν τον χαρακτηρισμό. Το πώς χρησιμοποιεί η κάθε γυναίκα το αιδοίο
της, είναι καθαρά δικό της πρόβλημα και του συζύγου της.
Ο κρίνος έχει
το ίδιο σχήμα με τις παραπάνω φωτογραφίες. Τον κρίνο τον έφερε άγγελος,
άρα κάποιος «από πάνω». Αυτό μαρτυρά ότι είτε συνουσιάστηκε με κάποιον
«από πάνω» είτε με κάποιον τρόπο της εισχώρησαν σπέρμα στην μήτρα ώστε
να γεννηθεί ο «δικός τους» και να γνωρίζουν ποία τον κυοφορεί. Αυτοί
είχαν κι έχουν ένα ιερατείο που την αρχηγία αναλαμβάνει πάντα κάποιος
που προέρχεται από πάνω,
Εκ σπέρματος
Δαυίδ; Πού ήταν ο Δαυίδ; Είχε συγγένεια ο Ιωσήφ με τον Δαυίδ; Αν ναι,
τότε κι αυτός έγινε εκ σπέρματος ενός από τους άνωθεν. Εκτός γης,
εξωγήινους. Από κείνους που δεν δείχνουν οίκτο για το ανθρώπινο γένος.
Ξέρουμε πολύ καλά ότι ο Δαυίδ δολοφόνησε τα παιδιά του και πολλά άλλα
κακά έκανε. Η μάχη του με τον Γολιάθ ήταν χαμένη αν δεν είχε μαγικές
ιδιότητες προερχόμενες από το σπέρμα των άνωθεν. Σπέρμα με DNA
που σκοτώνει. Ο εκ σπέρματος Δαυίδ
χριστός δεν σκότωσε, σκότωσαν όμως τα δημιουργήματά του εκατομμύρια
κοσμάκη αθώο. Με την φράση της βίβλου ότι προέρχεται από το σπέρμα του
Δαυίδ θα πρέπει κανονικά να δεχτούμε την ύπαρξή του. Όμως εδώ έχουμε
έναν Χριστό που ήταν κι αντίχριστος μαζί. Δηλαδή ένα άτομο που του
φόρτωσαν στην πλάτη την ζωή του Απολλώνιου Τυανέα αλλάζοντας ονόματα,
σκηνικά, τα πάντα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους κι «έχρισαν» τον
δικό τους σε σωτήρα και Υιό του θεού. Αντίχριστος μεταφράζεται και σε «Αντι-Απολλώνιος».
Για πονηρευτείτε λιγάκι.
Στις μέρες
μας έχουμε έναν David (DVD=666) Copperfield
που κάνει μαγικά κι εξαφανίζει
διάφορα πράγματα μαζί και τον εαυτό του. Όπως ο χριστός που δεν ήταν
πάνω στον σταυρό κι όλοι νόμιζαν ότι τον έβλεπαν εκεί πάνω να πονάει.
Γιατί δεν
έκανε παιδιά ο χριστός; Επειδή δεν επιτρεπόταν το εξωγήινο – ουράνιο
σπέρμα να πάει σε γυναίκα που δεν ήταν της κλίκας κι έβγαινε κανένα
παιδί με ειδικές ανάγκες πάλι. Γιατί του φεύγουνε όλες οι γυναίκες του
Copperfield? Επειδή τις
διώχνει.
Μέχρι να βρεθεί η εκ των άνωθεν γαλαζοαίματη.
Κάπου θυμάμαι
στην Γένεση που λέει ότι ζούσαν 1.000 χρόνια και μέσα σε αυτά έκαναν
μόνο 2 με 3 παιδιά. Ένα πήδημα κάθε
333 χρόνια περίπου. Δεν είχαν
εφευρεθεί ακόμη τα γραμματόσημα και χρειαζόταν πολύς χρόνος για να
πιάσουν καμιά πενηνταριά πεταλούδες, ώστε να βρίσκουν δικαιολογία να
πάνε μαζί τους για να τους δείξουν την συλλογή με τις πεταλούδες τους.
Και τότε..... τσουπ, το μπαγιάτικο τριακοσίων τριάντα τριών ετών σπέρμα
έβρισκε κάπου να χυθεί. Όσο για τις πεταλούδες.............
Ξέρω, γίνομαι
κακός και είρωνας μα κι εγώ δεν γουστάρω να με δουλεύουνε ψιλό γαζί.
Στην πιο πάνω
φωτογραφία έχουμε τον πάπα Ιωάννη Παύλο με τον σταυρό του ανά χείρας,
δηλαδή το όργανο εργασίας του, σε ένα μοντάζ με την εκκλησία του
Βατικανού. Το καπέλο του πάπα, η Τιάρα ή όπως θέλετε πείτε την, δεν
είναι άλλο από την κεφαλή ενός πυραύλου
και η εκκλησία κάτω από αυτόν
είναι ένα κωδικοποιημένο διαστημόπλοιο σαν και το Κολούμπια δηλαδή. Σας
έχω κάτι ανάλογο και σε άλλο κεφάλαιο, μα πάρτε κι εδώ μία απόδειξη και
συγκρίνετε, διότι η εκκλησία του άλλου κεφαλαίου είναι η
Sacre Coeur
της Γαλλίας ενώ εδώ είναι το αρχηγείο. Το Βατικανό.
Στην επόμενη
φωτογραφία βλέπουμε τον πάπα Ιωάννη Παύλο και πάλι, με το γνωστό Εβραϊκό
καπελάκι. Κι αυτό χρίζει αναλύσεως, διότι είναι κάτι που έχει μείνει σαν
παράδοση στους Εβραίους. Το πέος έχει κεφάλι. Εμείς που δεν έχουμε κόψει
το γνωστό κομματάκι από αυτό, για να φανεί το κεφάλι πρέπει να
τραβήξουμε προς τα πίσω λίγο το δέρμα και θα έχουμε αυτομάτως ένα
αντίγραφο του κυρίου της φωτογραφίας. Το καπέλο αυτό συμβολίζει το
κομμένο
κομμάτι του πέους των Εβραίων, ήτοι όπως αναφέρω κι αλλού σε
αυτό το βιβλίο, θυμίζει ότι
δεν προέρχονται από σεξουαλική επαφή μα από κλωνοποίηση. Δείτε και στην
επόμενη φωτογραφία τον Πάπα Πίο τον δεύτερο μαζί με έναν αξιωματικό του
τότε στρατού, ή σταυροφόρο ας υποθέσουμε.
Η Τιάρα είναι
ο οβελίσκος, ο πύραυλος και το κράνος στον στρατιωτικό είναι το πέος.
Γυρίστε σελίδα πίσω και συγκρίνετέ το με το καπέλο του Ραμσή. Είναι τα
ίδια πράγματα ακριβώς. Ο Μωάμεθ, ο ιδρυτής της μουσουλμανικής
θρησκείας,
φορούσε το ίδιο με τον στρατιωτικό και τον Ραμσή αλλά σε πάνινο. Το
φορούν κι όλοι οι μουσουλμάνοι πλέον μα δεν γνωρίζουν περί τίνος
πρόκειται. Είναι όλοι τους ρομπότ πρώτης διαλογής. Κι εκείνοι
περιτέμνονται και από την μέρα που θα γεννηθούν τους κάνουν πλύση
εγκεφάλου οι έχοντες πλυμένο εγκέφαλο, ότι πρέπει να πεθάνουν για τον
θεό τους. Το τουρμπάνι, απεικονίζει το ίδιο κωδικοποιημένο πράγμα με
όλους τους άλλους. Το πέος, τον φαλλό, το γεννητικό όργανο, πείτε όποιο
όνομα θέλετε. Το ίδιο είναι.
Τί κοινό
έχουν:
Ένας κρίνος,
το καπέλο του Ραμσή, το τουρμπάνι των μουσουλμάνων, η εκκλησία του
Βατικανού, το Columbia, η
Τιάρα του πάπα, οι Dropas
κι ένα Ζαμπόν; (Ham).
Θα το δούμε
στο κεφάλαιο με τους αρχαίους αστροναύτες. Εκεί, θέλω να δώσετε βάση στο
καπέλο που φοράει ένας απόγονος των Dropas.
(Πατήστε στο μπουτόν
"Έτσι Άρχισαν Όλα" και θα δείτε την συνέχεια.)
Μία ακόμη
άσκηση παρατηρητικότητας. Όχι για τους φαλλούς με προφυλακτικό που
βλέπετε στην φωτογραφία, αλλά ΝΑ ποιος είναι ο αποσυμβολισμός –
αποκωδικοποίηση της καθολικής εκκλησίας και των μουσουλμανικών
μιναρέδων. Το κομμένο πέος των Εβραίων και Μουσουλμάνων, είναι ακριβώς
σαν το κεφάλι του πάπα σε πιο πάνω φωτογραφία, εκείνη που φοράει το
άσπρο στρογγυλό καπελάκι. Έτσι είναι. Κι αυτός είναι ένας ακόμη
αποσυμβολισμός. Το στρογγυλό μικρό καπελάκι συμβολίζει τον φαλλό που
εξέχει μόνιμα από το δέρμα όταν αυτό
καρατομηθεί, ή αλλιώς περιτμηθεί.

Οι 2 παραπάνω
φωτογραφίες είναι η απόδειξη για το απόσπασμα από την Ομήρου Οδύσσεια,
Ραψωδία ζ΄, κεφάλαιο 42. Κι όποιος είναι μάγκας τώρα, ας μου πει ότι ο
Όμηρος έγραφε κοτσάνες ή ότι στην Ιλιάδα δεν έγιναν διαπλανητικές μάχες.
Εδώ, βλέπετε καθαρά την μαλάκυνση εγκεφάλου που είχαν εκείνοι που
αφόρισαν τον Καζαντζάκη.
«Την κατοικία
των θεών στον Όλυμπο, οι μπόρες δεν τον βρέχουνε, δεν τον κτυπούν οι
άνεμοι δεν τον πατούν τα χιόνια, ασύγνεφη κει πάνω βασιλεύει γαλήνη
ατελείωτη, και ολόλευκη φεγγοβολή τον ζώνει, όπου ευχαριστιούνται κάθε
μέρα και διαμένουν οι θεοί. Εκεί πήγε....... κ.λ.π.»
 Πού
ΔΕΝ έχει
μπόρες, σύννεφα χιόνια και λοιπά καλούδια; Μόνο πάνω από τα σύννεφα, ή
αλλιώς πάνω σε άλλο πλανήτη. Στην επόμενη, να και ο αποσυμβολισμός του
σταυρού που κάνετε συνέχεια χωρίς
να γνωρίζετε το γιατί. Τί θα
κάνατε αν τον έπνιγαν σε πισίνα αντί να τον σταυρώσουν; Εδώ δένει
απόλυτα με τον κρίνο, κλωνοποίηση, άνθρωπος από αλλού που δεν ήταν
γήινος και έκανε αυτό που έκανε (διατεταγμένη
υπηρεσία)
για να καταστραφεί ο κόσμος με το
βαμπάκι. Για να μην πω τίποτα για το σχήμα που έχουν οι καμπάνες και
πάει πιο βαθιά το θέμα. Σε αυτό το βιβλίο, λύνουμε
τα δεσμά του Προμηθέα, τα δεσμά της γνώσης μας. Στην προκειμένη
περίπτωση, έχουμε μία δίκη. Πρέπει να δώσουμε έναν δικηγόρο στον διάβολο
για να δούμε αν ο κατήγορος (θεός)
έχει δίκιο ή ο ίδιος
διαβάλλει τον κατηγορούμενο. Πώς θα σας φανεί όταν στο τέλος της δίκης
δείτε ότι ο θεός που σας έδωσαν και σας εμπέδωσαν με το ζόρι είναι ο
ίδιος ο διάβολος; Ας χαλαρώσουμε μαζί λιγάκι τα δεσμά του Προμηθέα που
έφερε το φως, του Λους – Ίφερ = φως έφερε, του Λούσιφερ δηλαδή και θα
μας οδηγήσει μόνος του στην ιστορία του. Εννοείται βέβαια, ότι για τους
καλοθελητές που θα με κατηγορήσουν για σατανιστή, είναι ηλίθιοι με
παρωπίδες και μάλλον εξυπηρετούν συμφέροντα ρασοφόρων.
Ωιμέ το τί θα
γίνει, άμα ξαφνικά δείτε ότι αρχίζει να ξεβάφει κι από μαύρος γίνεται
άσπρος κι αρχίζουν να μαυρίζουν οι άσπροι που φοράνε μαύρα.
Ο καλός
Λύκος και η
κακή Κοκκινοσκουφίτσα;
Τί σας έχω
τώρα; Ετοιμαστείτε, πάμε σε μία δεξίωση. Φορέστε τις γραβάτες
σας, πρέπει να
διακρινόμαστε ότι είμαστε ίδιοι μ’ εκείνους. Ποίους; Μα εκείνους που
κατέλαβαν τον πλανήτη και κλωνοποιούν εαυτούς. Μην μας πάρουν χαμπάρι
ότι διαφέρουμε. Εκείνους, που το μέγα εμπόδιο για τα σχέδιά τους ήταν η
γυναίκα. Η «Μήτρα».
Η γυναίκα
γεννάει και εκείνοι δεν γεννιόνται, κατασκευάζονται. Έτσι, έπρεπε να
εξαφανίσουν την «Μήτρα». Την έβαλαν να κάνει ισορροπία πάνω σε 2
καλαμάκια, τακούνια, γόβα στιλέτο και της εμπέδωσαν ότι της αρέσει.
Έκτοτε το πιστεύει. Αυτή είναι η πλύση εγκεφάλου των αιώνων. Την έβαψαν
σαν κλόουν, της είπαν ότι θα μοιάζει σαν γάτα και της εμπέδωσαν ότι της
αρέσει. Έκτοτε το πιστεύει. Της έβαψαν τα μαλλιά μπλε, κόκκινα, πράσινα
και της εμπέδωσαν ότι της αρέσει. Έκτοτε το πιστεύει. Άσχετα δε, εάν στα
30 τους θα τους έχουν καεί όλες οι ρίζες από τις τρίχες και θα έχουν
άσπρο μαλλί. Έτσι αναγκαστικά θα τα βάφουν μέχρι να πεθάνουν. Ας μην πω
άλλα, γιατί μου αρέσουν οι γυναίκες και δεν θέλω να με πάρουν στο κυνήγι
κι αρχίσει να ζηλεύει η γυναίκα μου. Αλλά ΠΩΣ διάολο ζητάνε ίσα
δικαιώματα όταν κάνουν ισορροπία πάνω σε σπιρτόξυλα κι όταν δεν τα
φοράνε λένε ότι δεν αισθάνονται ότι είναι γυναίκες;
Ας πάμε να
αποκαλύψουμε λίγα ακόμη απόκρυφα «Εκείνων
που μας έφεραν τον
Κρίνον».
Η γραβάτα
φορέθηκε πρώτα από τους μασόνους, όχι μόνο σαν φαλλοκρατικό σύμβολο αλλά
και σαν σύμβολο ίσως διαπλανητικής ισχύος. Όπως οι μιναρέδες, το σχήμα
της καθολικής εκκλησίας, τα καπέλα και λοιπά αντιπροσωπεύουν κάτι κρυφό
μα φανερό μόνο στους μύστες των τάδε στοών, έτσι και η γραβάτα όπως την
μελέτησα είναι το σύμβολο του πυραύλου.
Δείτε στο
σχήμα που έφτιαξα και θα καταλάβετε. Με μία άλλη οπτική, φαίνεται στο
Α ( ανάποδο
σχήμα)
ότι ο πύραυλος κάθεται πάνω σε
έναν πλανήτη. Ο πλανήτης είναι ο γύρος που κάνει η γραβάτα από τον
λαιμό. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και η φωτιά που βγαίνει πίσω από
τον πύραυλο, μα ταιριάζει καλύτερα με το πρώτο σκεπτικό.
Στο Κ
και μετά στο
Α θα
μπορούσε να σημαίνει τα ταξίδια «ΑΠΟ και ΠΡΟΣ έναν πλανήτη». Όμως έχω
εδώ φτιάξει κι ένα άλλο σχήμα με effects
που δίνει ακριβώς το σκεπτικό μου.
Την γραβάτα
ανάποδα με τις φωτιές που έχει η τουρμπίνα εξαγωγέας καυσαερίων πίσω.
Πολλά τα μυστικά, πολλοί οι κώδικες, μα μην ξεχνάτε πως είμαι ο Ιωάννης
κι αποκαλύπτω. Όχι, που θα μας την πέσουνε μερικοί για Αρμαγεδδώνες και
για αγγέλους με επτά σφραγίδες
και λοιπά
«προγραμματισμένα»
μελλοντικά γεγονότα. Τους
έχω βάλει σ’ ένα σακουλάκι και τους πετάω σιγά-σιγά για δόλωμα στα ψάρια
του Αιγαίου. Σε αυτό το βιβλίο θα βγουν πολλά στην φόρα, που θέλετε δεν
θέλετε θ’ αλλάξετε τρόπο σκέψεως και θα συμπεριφέρεστε εντελώς
διαφορετικά και θα σκέπτεστε το κάθε τι που βλέπετε.
Μετά από την
γραβάτα, προσπάθησα να σχεδιάσω με το πρόγραμμα γραφικών αυτό που με
ενοχλεί κάθε Σαββατοκύριακο και με ξυπνάει από τις επτά το πρωί, ενώ
πρέπει να ξεκουραστώ από την σκληρή δουλειά της εβδομάδας. Τι ζητάω; Δύο
τρεις ώρες ύπνο παραπάνω μία με δύο ημέρες την εβδομάδα. Και ξαφνικά,
ΝΤΑΑΑΑΑΝΝΝ !!!
Και κόντρα
Ντάαανννν και ματαξαναΝτάααννν και κάτι ψιλά. Και συνεχίζει για πολλή
ώρα. Διακόπτει και μετά πάλι το ίδιο ψυχολογικό παράφωνο παρατράγουδο.
Μερικοί μαυροφορεμένοι, που ποιούν έργον θεάρεστον με το να σπάνε τον
ύπνο του εργαζόμενου κοσμάκη που ξεκουράζεται.
Χτυπούν τις
καμπάνες σαν τρελοί. Για να μην πούμε ότι έχουν βάλει πρόγραμμα στο
κομπιούτερ και τις χτυπάει μόνο του. Προσπαθούνε να μας θυμίσουνε να μην
ξεχάσουμε τον θεό τους, διότι άπαξ και τον ξεχάσαμε δύο πράγματα μπορούν
να συμβούν. 1) Να χάσουνε την δουλειά τους εφόσον δεν θα υπάρχει
αφεντικό, 2) Να πάμε στην κόλαση από το αφεντικό.
« Ο
Χριστός είναι αγάπη!!! Καταλάβετέ το απαίσιοι αντίχριστοι αλλιώς θα
καείτε στην Κόλαση....»
μας φωνάζουν οι παπάδες όταν
παραπονιόμαστε για τις καμπάνες που χτυπάνε ότι ώρα γουστάρει ο χριστός
τους.
Δηλαδή, μας
αγαπάει όλους τόσο πολύ, που αν δεν τον καταλαβαίνουμε, μας εύχεται να
καούμε στην Κόλαση.
Άρα, εφ' όσον
μας στέλνει στην Κόλαση από αγάπη,
η Κόλαση είναι
καλό πράγμα.
Επομένως, εγώ που έχω ήδη κλείσει
θέση εκεί εδώ και πολλά χρόνια, θα είμαι από τους ευνοημένους του.
Προσπάθησα
λοιπόν να σχεδιάσω μία καμπάνα. Να της κάνω Βουντού, να την ξεσχίσω, να
την κάψω, να της αλλάξω τα φώτα, να της φορέσω τα ακουστικά από το
stereo και να την βάλω να
ακούει ότι ώρα και όση ώρα γουστάρω εγώ, μουσική
Rock, διαβολική,
εκκωφαντική. Να της κάνω όσα μου κάνει κι εκείνη για να καταλάβει την
γλύκα πώς
είναι να κοιμάσαι και να σε
ξυπνάνε με το «έτσι θέλω».
Τελικά,
ανακάλυψα με τρόμο ότι αυτό το σιδερένιο πράγμα είναι μαγικό. Κρύβει
μέσα της....... εξωγήινους !!!!
Δείτε στο
σχέδιο.

Αρχικά, για
να φτιαχτεί μία καμπάνα με το πρόγραμμα γραφικών πρέπει να κάνουμε
ορισμένα γεωμετρικά σχέδια κι έπειτα να σβήσουμε τις γραμμές που δεν μας
ενδιαφέρουν.
Άρχισα με το
Α, έσβησα τις περιττές γραμμές κι έγινε το Β. Στο Γ πρόσθεσα τα
διακοσμητικά κυκλάκια που συνήθως έχουν οι καμπάνες. Βέβαια, μοιάζει
εκτός από προφυλακτικό με στίγματα για.... μεγαλύτερη απόλαυση και με
κράνος Άγγλου αστυνομικού. Αφού αποφάσισα ότι δεν μπορώ να κάνω Βουντού
πάνω σε ένα προφυλακτικό ενός κάτω ή ενός πάνω κεφαλιού, είπα να παίξω
λίγο. Το τράβηξα, το τέντωσα, το ζούληξα, ( για
το σχήμα της καμπάνας αναφέρομαι πάντα)
και είδα με μεγάλη μου έκπληξη να
βγαίνει από το σχήμα Α, το παρακάτω σχέδιο. Σας θυμίζει τίποτα;
Εμένα,
μου θυμίζει.....
Ε, ρε τι
μπορεί να βρει κανείς μέσα σε έναν....ΚΡΙΝΟ !!!!
Που είναι και
μία ανάποδη «Καμπάνα».
Κλείνω αυτό
το κεφάλαιο με μία φράση του.... από κρίνο γεννηθέντος, προς τον
συνεργάτη του στο έγκλημα, Πέτρο:
« Πριν
ο Αλέκτωρ λαλήσει τρεις, θα με απαρνηθείς τρεις φορές».
Αν πάτε στο
κεφάλαιο που γράφω περί συνομωσίας Ιούδα, θα καταλάβετε το εδώ σκεπτικό
μου. Η φράση δεν ήταν όπως μας την περιγράφουν, αλλά κάπως έτσι:
« Πρόσεξε
μην κάνεις λάθος και χαλάσει το κόλπο. Όποιος σε ρωτήσει και πεις ότι με
ξέρεις, καήκαμε. Θα σε σκοτώσουν και δεν θα κάνεις τα όσα
προγραμματίσαμε. Μέχρι πριν να νομίσουν πως με σταυρώνουν ενώ δεν θα
βρίσκομαι καν εκεί πάνω, εσύ, ΘΑ ΜΕ ΑΡΝΕΙΣΑΙ συνεχώς!!! Κατάλαβες
μπούφο; ΘΑ ΜΕ ΑΡΝΕΙΣΑΙ συνεχώς!!!»
Τον αρνήθηκε,
επέζησε και σαν Πέτρος έβαλε την πέτρα ( θεμέλιο
λίθο)
για την αρχή του σκοταδισμού και
τύφλωσης του ανθρώπου. Μόνον τυφλοί θα μπορούσαν να ακολουθήσουν τέτοιες
ιδέες. Μόνον τυφλοί στο πνεύμα θα μπορούσαν να είναι δούλοι τέτοιων
υπανθρώπων που αγαπούν τον άνθρωπο δολοφονώντας όσους είναι αντίθετοι με
τις προσταγές τους. Γι’ αυτό και τύφλωσαν το πνεύμα τους, δολοφονώντας
τους Έλληνες. Όποιος δεν γίνεται «δούλος» του θεού τους,
(τον οποίο
και θα ξεσκεπάσουμε σε όλο του το μεγαλείο σε άλλο κεφάλαιο παραθέτοντας
και φωτογραφία του) τον σκοτώνουν.
Η ώρα της
αλήθειας έφθασε. Θα πέσουν πολλά κεφάλια και θα γίνει μεγάλος χαμός.
Αυτό που έρχεται το 2011 με 2012 δεν είναι μετεωρίτης που θα πέσει στην
γη όπως θα σας πουν, αλλά.... «Αυτό που φοβούνται!!!»
Γι’ αυτό κι
ετοιμάζουν πυραύλους να το χτυπήσουν. Θα αποτύχουν και πάλι. Από εκείνη
την χρονολογία θ’ αρχίσουν οι παγκόσμιες αλλαγές. Οι πληροφορίες πάνε σ’
αυτούς που πρέπει, αποστηθίζονται και έπειτα καίγονται. Δεν πάνε όμως
πάντα πάνω σε χαρτί.
*
ΑΠΟΦΙΣ *
Απλά,
θυμηθείτε την λέξη αυτή, μαζί με την χρονολογία 2012.
Με την
ευκαιρία, όποιος ΗΛΙΘΙΟΣ σας πει ότι είναι μύστης ή ανήκει στους μύστες των
«Έψιλον», απλά βαράτε τον. Ένας μύστης, δεν ρισκάρει το μέλλον μιάς
ολόκληρης ομάδας και δεν αποκαλύπτεται. Άλλο αγγελιαφόρος κι άλλο
μύστης.

Επειδή άλλα
τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας, όπως λέει και η λαϊκή μας
παροιμία, έβαλα 6 άτομα να μου πούνε το τί ακριβώς βλέπουν μέσα από την
σκαλιστή παράσταση του παρακάτω χρυσού Φοινικικού κυπέλλου που έκαναν
δώρο στον βασιλιά της Κύπρου, μα κανείς δεν είδε τίποτα. Έτσι, επειδή κι
εσείς ίσως δεν θα δείτε τίποτα, αναγκάστηκα να ξεχωρίσω λιγάκι τις
παραστάσεις για να μπορέσετε να δείτε καθαρότερα τον συμβολισμό της
ερωτικής πράξεως και τα σήματα του DNA.

Στα αριστερά
βλέπουμε το κύπελλο όπως είναι και στα δεξιά όπως έχω ξεχωρίσει την
παράσταση. Διακρίνεται καθαρά ένα πέος να κάνει κάποια εργασία σε κάτι
που έχει δύο στήθη γυναικεία. (Και λέγεται ΜΟΥΝΙ !!! Έτσι λέγεται
και σε όποιον αρέσει. Καπότα στην Ελληνική γλώσσα δεν βάζω. Διότι αν
βάλω, δεν θα γεννηθεί τίποτα. Κι εκ του μηδενός ουδέν παράγεται και
ουδεμία συζήτησις.) Πάνω από το πέος διακρίνουμε το διακλαδωτό
σήμα του DNA. Απόδειξη, για
να κλείσουν τα στόματα που λένε ότι την εποχή εκείνη δεν ήξεραν τί τους
γίνεται. Όχι μόνον ήξεραν, αλλά τα κωδικοποιούσαν κιόλας για να μην
γίνονται αντιληπτά από τον απλό κόσμο τα γενετικά
πειράματα.

ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ
ΜΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ
ΠΟΥ ΤΗΣ
ΚΟΛΛΗΣΑΝ.
Επειδή
βαριόμουν να γράψω το παραπάνω κατεβατό κι επειδή οι φωτογραφίες
αποτελούν πιο χειροπιαστό ντοκουμέντο, σκανάρισα κι επεξεργάστηκα από το
προσπέκτους πίστεως που μοιράζει δωρεάν η εκκλησία και τα παραρτήματά
της, τα όσα θα δείτε εδώ. Διαβάστε τα καλά, αποτελούν αποδείξεις.

Αρχίζουμε με
μερικές αναλύσεις.
Γονείς.
Ήθελαν, δεν μπορούσαν, προσευχήθηκαν ή αλλιώς παρακάλεσαν και τελικά
έγινε το θέλημά τους.
ΠΟΙΟΣ γονέας
που ΔΕΝ μπορεί να κάνει παιδιά και τελικά για κάποιο λόγο το καταφέρνει,
πάει και ΔΙΝΕΙ-ΑΦΙΕΡΩΝΕΙ το παιδί του στον «Κύριο», ( ή
κλωνοποιητή)
και την φύλαξη την δίνει στους
ιερείς; (υπαλλήλους
του εν ουρανώ κτιρίου κλωνοποίησης).
Παρακαλούσαν να κάνουν ένα παιδί
για να το δώσουν κάπου; Αν μη τί άλλο, είναι εξωφρενικό, παράλογο,
σαδιστικό. Ήλθε στον κόσμο «θαυματουργικά». Ποίος θα μας εμποδίσει να
σκεφτούμε ότι δεν έγινε ενέργεια εισχωρήσεως σπέρματος εκ των άνωθεν;
Άρα επειδή δεν υπάρχει φραγμός στην σκέψη, μπορούμε άνετα να πούμε
(μέχρι
αποδείξεως του εναντίον)
ότι και
η παναγία ήταν από
σπέρμα ουρανού.
Συνεχίζουμε τις ακαταίσχυντες και
βέβηλες σκέψεις μας. Δώδεκα χρονών και παρθένα, την πάντρεψαν με έναν
ηλικιωμένο χωρισμένο. Αν είμαστε επιεικείς, θα πούμε ότι για 6 έως 8
χρόνια δεν την άγγιξε καθόλου. (Στο
Talmud
λέει ότι αν είναι 3 ετών και μίας
μέρας, μπορείς να το ξεσκίσεις κι όλα καλά, δεν σε πειράζει κανένας.)
Στην διάρκεια της
μνηστεύσεως, ο Γαβριήλ της είπε ότι ο Κύριος ή Θεός,
αποφάσισε
πως θα την κάνει
όργανο
για τα κακόβουλα σχέδιά του περί
της επικράτησης των Οφιονιδών πάνω στο γένος του γήινου ανθρώπου. Θα
συλλάβει εκ πνεύματος αγίου, δηλαδή θα της εισχωρηθεί σπέρμα
εξωγήινων.
Το γιατί; Θα το δούμε στο τέλος
του κεφαλαίου. Σωτηρία του κόσμου = Αφανισμός του ανθρώπου και σωτηρία
των εισβολέων, επειδή χωρίς πλανήτη να ζήσουν θα ήταν καταδικασμένοι σε
θάνατο.
Μετά, πήγε
στην Ελισάβετ, ( βαθειά
αποκωδικοποίηση ονόματος: Άβατον φως, ή αλλιώς υπερηχογράφημα)
που ήταν η επιστήμων επί
των ειδικών γεννήσεων, η οποία και διέγνωσε ότι η επιθυμητή εγκυμοσύνη
ήτο επιτυχής. Ο Ιωσήφ έγινε προστάτης αυτής, ή με άλλα λόγια ν’
αγαπιόμαστε, έγινε προστάτης του εξωγήινου εμβρύου της.
Δοξολογία
μυριάδων αγγέλων; Έχουμε και λέμε. Η Ελληνικότατη λέξη «Άγγελος»
σημαίνει ότι κάποιος αναγγέλλει κάτι, Ευάγγελος σημαίνει καλή αγγελία ή
αναγγελία και λοιπά. Η σωστή τοποθέτηση της λέξεως, είναι:
«Αγγελιαφόρος». Ο Ερμής για παράδειγμα, είχε φτερά
στα πόδια, έτσι τον περιέγραφαν,
επειδή πετούσε από το ένα μέρος στο άλλο. Χρειαζόταν ένα όχημα. Δεν
στέκει η λέξη «άγγελοι» διότι ο άγγελος των χριστιανών έχει φτερά. Ένα
πνεύμα, αόρατο κι όποτε γουστάρει γίνεται ορατό, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΑ
ΦΤΕΡΑ για να πετάξει. ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!!!!!! Μα ούτε και τα ρούχα. Τα ρούχα
είναι γήινη ανακάλυψη για τις καιρικές συνθήκες. Στον ουρανό δεν γίνεται
επίδειξή μόδας, παρά μόνον επίδειξη υπερόπλων !!! Τα φτερά χρειάζονται
σε ένα αεροπλάνο ή σε ένα πουλί. Επειδή υπάρχει αέρας στην ατμόσφαιρα κι
επειδή για τους λόγους που ξέρετε, φλαπ-φλαπ-φλαπ, και πετάνε. Στο
διάστημα ή στον κόσμο του πνεύματος δεν υπάρχει αέρας και βαρύτητα. Τί
τα θέλουν τα φτερά οι άγγελοι; Σχεδιάστε μία πυραμίδα. Η κορυφή της,
είναι το ζενίθ που μπορούσε να σκεφτεί ο άνθρωπος τότε. Μέχρι εκεί
έφτανε η νοημοσύνη τους. Κι εκείνοι χρειάζονταν αθώα μυαλά, για να
μπορέσουν να τα γεμίσουν με παραμύθια και να επιβληθούν. Γιατί μάγοι;
Γιατί τρεις; Μάγος = Μύστης = Μυστικό.
Ο Συμεών
αποκάλυψε στην παναγία ότι θα περάσει μεγάλη θλίψη στην ζωή της με τα
περί χριστού. Αυτό μας δείχνει ότι τα πάντα ήταν προσχεδιασμένα.
Όταν ο
χριστός έγινε «12»
χρονών, κ.λ.π, κ.λ.π, κ.λ.π.
Εδώ, έχουμε
τα εξής δωδεκάρια:
12
χρονών που την παρέδωσαν στον
Ιωσήφ, 12 χρονών που έψαχναν τον χριστό ανάμεσα στους διδασκάλους, 12
απόστολοι, 12 μήνες του χρόνου, 12 ώρες της ημέρας, 2Χ12=24 = ένα
ημερονύκτιο ή εικοσιτετράωρο. Όπως βλέπουμε, για κάποιο λόγο που ακόμη
δεν έχω ψάξει, ο αριθμός 12 ήταν πολύ σημαντικός για τους εξωγήινους.
Όμως, Ένατος
= Σεπτέμβριος = 9 μήνες εγκυμοσύνης.
12
μαθητές μείον ένας, Ιούδας που
κρεμάστηκε, ίσον 11.
Έχουμε την 11
ενάτου που έπεσαν τα αεροπλάνα στους πύργους της νέας Υόρκης;
Απλή υπόθεση, επειδή ταιριάζει.
Όπως
προανέφερα, πρέπει να εισχωρηθεί σπέρμα εξωγήινων για να καταφέρουν να
εισέλθουν στον πλανήτη. Θα το αναλύσω καλύτερα, μα πιστεύω πως
κατανοητός θα γίνω μόνο σε όσους έχουν ασχοληθεί με παραψυχολογία κι
έχουν εξωσωματικές εμπειρίες.
Δοκιμάστε να
διαπεράσετε έναν τοίχο. Ζουλήξτε τον εαυτό σας πάνω του ή βάλτε άλλους
να σας σπρώχνουν πάνω σε αυτόν. Όχι μόνο δεν θα καταφέρετε τίποτα, αλλά
θα πονάτε αφάνταστα. Εκτός κι αν σκοτωθείτε πάνω στο ζούληγμα.
Το πνεύμα σας
δεν θα πονάει πια. Και θα μπορεί να διαπεράσει τον τοίχο. Έτσι κι
εκείνοι, δεν μπορούν να ξεφύγουν από την διάστασή τους και να βρεθούν
στην δική μας. Πονάνε αφόρητα από την πυκνότητα κι ο μόνος τρόπος είναι
αυτός που είδαμε παραπάνω. Όμως, μπορούν άνετα να εισχωρήσουν σε άλλα
στρώματα ατμόσφαιρας, δηλαδή εκεί που δεν υπάρχει σχεδόν ατμόσφαιρα.
Υπόγεια. Οι γνωστοί μας υποχθόνιοι. Και εκτός γήινης ατμόσφαιρας.
Πλανήτες.
Ο πόλεμος της
Τροίας, κατ’ εμέ δεν έγινε για καμία Ελένη, αλλά για μία Σελένη ή Σελήνη
ή Ιλαέρεια ή Ίλιον. Κι όποιος θα μπορούσε να έχει στην κατοχή του την
Σελήνη, θα μπορούσε να έχει τον έλεγχο του διαστήματος και με άλλα
λόγια, να κάνει ότι θέλει για πυρηνικούς πολέμους με λέιζερ και άλλα
καλούδια που θα έχει στην διάθεσή του. Η Αθέατη πλευρά της σελήνης
λέγεται «ΛΙΛΙΘ». Αν θυμάστε, η Λίλιθ, ή αναγραματίζοντάς το προφορικά =
«ΘΗΛΥΛ» Θήλυ – Ίλ, το θηλυκό που κατασκευάστηκε στο Ίλιον, στην σελήνη,
ήταν η πρώτη γυναίκα του Αδάμ.
Μην ξεχνάμε
και τις φωτοχυσίες. Δεν έχουμε μόνο τις σπερματοχυσίες. Από μία τέτοια
φωτοχυσία ήλθε κι ο Ηρακλής στην ζωή. Στην φωτογραφία είναι ο Απόλλων ο
Σαυροκτόνος. Για να μην παραξεφεύγω από το θέμα, πάνω στην σελήνη, η
οποία όχι μόνον είναι κούφια μέσα, μα έχει και τουρμπίνες στην πίσω
μεριά για να πετάει στο διάστημα, ( μην
ξεχνάμε ότι η σελήνη ήλθε πολύ αργότερα)
γίνονταν και γίνονται
κλωνοποιήσεις. Χιλιάδες άνθρωποι εξαφανίζονται κάθε χρόνο από τον
πλανήτη μας χωρίς λόγο. Απάγονται από εξωγήινους ή αλλιώς Οφιονίδες ή
Σαυροειδείς, οι οποίοι πειραματίζονται πάνω στην γενετική για το εάν η
τάδε απαχθείσα μπορεί να κυοφορήσει το δικό τους έμβρυο που θα γεννηθεί
αργότερα επί γης. Η απαχθείσα όταν επιστρέφει πίσω στην γη, δεν θυμάται
απολύτως τίποτα. Πόσα παιδιά δεν βρίσκονται παρατημένα σε πόρτες; Είναι
ίσως καρποί των απαχθέντων; Μην κολλήσετε στο ότι
αναφέρω την γενετική εκτός πλανήτη μας. Γιατί να μην γίνεται υποκάτω;
Στους άντρες,
κάνουν πειράματα μετάλλαξης στο σπέρμα. Θέλουν να επικρατήσουν πάνω στον
πλανήτη μας, μας θέλουν σκλάβους, επειδή χωρίς σκλάβους δεν μπορεί να
επιζήσει η αυτοκρατορία τους. Αποκωδικοποιήστε καλά τον Όμηρο και θα
βρείτε αμέτρητα πράγματα. Σε αυτό το βιβλίο σας έχω σε ένα κεφάλαιο μία
παράγραφο μαζί με την αποκωδικοποίησή της, καθώς και στο οπισθόφυλλο.
Ο πλανήτης
έχει γεμίσει με μεταλλαγμένους εξωγήινους που βαδίζουν ανάμεσά μας.
Είναι στις κυριότερες θέσεις του εμπορίου, οικονομίας, αρχηγοί και
βουλευτές κρατών, στρατιωτικοί, μα οι βασικοί είναι εκείνοι που
εμφυτεύουν πίστη. Οι πωλητές δωρεάν πίστεως. Οι παπάδες. Παίρνετε δωρεάν
και πληρώνετε αργότερα. Με την ζωή σας. Όλο και σε κάποιον πόλεμο υπέρ
πίστεως θα σας ρίξουν προς διαφύλαξη της προσβεβλημένης υπόληψης του
αφεντικού τους.
Δείτε τα
γραπτά από το δωρεάν προσπέκτους τους στην επόμενη σελίδα. Μας λένε να
κάνουμε καθημερινά τον σταυρό μας για να τιμάμε από ευγνωμοσύνη τον
ευεργέτη μας, δηλαδή αυτόν που στο όνομά του δολοφονούμαστε από τους
ίδιους κι από τους πιστούς που απέκτησαν δωρεάν, με κηρύγματα και
ιεραποστολές σε υπανάπτυκτες χώρες της ζούγκλας. Μόνο σε απολίτιστους
μπορούν να επιβληθούν.
Απλά, τους
κάνουν πολιτισμένους και τους μαθαίνουν να πυροβολούν και να σκοτώνουν
μωράκια. Σκλαβώνουν μυαλά φυλακίζοντάς τα στο σκοτάδι, λέγοντάς τους ότι
αυτό που βλέπουνε είναι το φως. Μόνο όποιος έχει δει το αληθινό φως
μπορεί να ξεχωρίσει την διαφορά από το σκοτάδι.

Συνοψίζοντας:
Εμείς οι Έλληνες,
ΔΕΝ
μπορούμε να δεχτούμε σαν σωτήρα κάποιον που ήρθε να μας λυτρώσει ενώ
ήδη ήμασταν ελεύθεροι. Δεν μπορούμε να
δεχτούμε σαν σωτήρα κάποιον που φέρει την προσωνυμία «Χριστός», ήτοι
«Χρισμένος να κάνει την διατεταγμένη υπηρεσία του.» Δεν δεχόμαστε σαν
σωτήρα και υιό θεού κάποιον που ήλθε στην γη για να σκοτωθεί μόνος του
(αυτοκτονία το λένε τώρα) κι όχι για να πολεμήσει για την ζωή. Δεν δεχόμαστε την θεότητά του, για
όσα αθώα μωρά δολοφονήθηκαν στο όνομά του. Δεν δεχόμαστε τον πατέρα του,
όχι μόνο επειδή δεν τον έχουμε δει ποτέ, αλλά επειδή γνωρίζουμε από τα
γραπτά της βίβλου των εβραίων ότι
είναι αιμοσταγής δολοφόνος. Αυτό που δεχόμαστε, είναι η σύσταση από την
οικογένειά του και από τον ίδιον, της συμμορίας της πρώτης Μαφίας στον
πλανήτη.
Κάτι που θα πρέπει να γραφτεί στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες.
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΕΒΡΑΪΚΗ ΠΑΓΙΔΑ:
Στην
Αυστραλία, ρωτάνε τους γονείς στο νοσοκομείο που γεννιέται το μωρό, αν
θέλουν να του κάνουν περιτομή. Ποία είναι η κρυφή σημασία αυτής της
φαινομενικά αθώας ερώτησης; Όλα καταγράφονται σε χαρτί, υπογραφές και
μετά στο computer. Αν
δηλώσουν «Ναι», τότε καταχωρούνται σαν «δικοί τους». Αν δηλώσουν «Όχι»,
τότε παρακολουθούνται και την δεδομένη στιγμή δεν θα μπορούν να βρουν
δουλειά οι γονείς και το παιδί αργότερα. Η περιτομή, είναι το μόνο
σημείο με το οποίο μπορούν να διακρίνονται. Κάθε νέο μέλος στις στοές,
γδύνεται για διαπίστωση εβραϊκής ταυτότητας.
Επιτέλους,
κάποιος πρέπει να καθαρίσει τον πλανήτη.
Έχει γεμίσει ο
τόπος με Σαύρες !!!
Κι άλλος ένας Μύθος:
Ο ΒΟΛΒΟΣ
ΝΟΥΜΕΡΟ 666.
Μία φορά κι
έναν καιρό, πριν λίγο παραπάνω από 2.000 χρόνια, σε μία μεγάαααλη πόλη
που την έλεγαν...... κάτσε να δεις πώς την έλεγαν...... α, ναι, Βηθλεέμ
την έλεγαν, ήταν ξαπλωμένη στο λιβάδι μία ολόγυμνη κοπέλα. Δηλαδή όχι
ακριβώς ολόγυμνη, μόνο από την μέση και κάτω.
Τα σανδάλια
τα φόραγε. Είχε σηκώσει το πράσινο ρούχο της από τα πόδια μέχρι την μέση
για να πάρει λίγο αέρα, επειδή είχε πολλή ζέστη εκείνη την ημέρα. Έτσι
όπως την είχε πάρει ο ύπνος και χωμένη όπως ήταν μέσα στο ακλάδευτο
πράσινο γρασίδι, δεν την πρόσεξε ένας καλός κύριος με φτερά που φύτευε
λουλούδια εκείνη την ώρα σε εκείνη την περιοχή. Είχε μέσα στο σλιπάκι
του που δεν ξέρουμε τί μάρκα ήταν, αλλά σίγουρα όχι Κάλβιν Κλάιν (μιάς
κι αυτός δεν είχε γεννηθεί ακόμη,) μερικούς βολβούς, για να γεννήσει η
γη αργότερα ένα λουλούδι με άσπρο φύλλο και ένα κίτρινο μακρινάρι στην
μέση. Το σλιπάκι το χρησιμοποιούσε για δισάκι, κάτι σαν τσαντάκι, αλλά
επειδή ήταν φτωχός και δεν είχε λεφτά να το αγοράσει έβαζε τους βολβούς
όπου μπορούσε. Στο αριστερό χέρι κρατούσε ένα σουβλερό ξύλο που έκανε
τρύπα στην γη και στο δεξί έναν βολβό που τον έβαζε μέσα στην τρύπα.
«Τσακ, βολβός νούμερο 664. Τσακ, βολβός νούμερο 665. Τσ..... ωπςςς, μια
έτοιμη τρύπα. Βολβός νούμερο 666. Αρκετά για σήμερα.» Την άλλη μέρα
ξαναπέρασε να τσεκάρει τα φυτέματα και νευριασμένος αναφώνησε: «Φτου, να
πάρει!!! Λείπει ένας βολβός! Πάλι λάθος στο μέτρημα έκανα όπως και την
περασμένη χιλιετία.»
Εννέα μήνες
αργότερα.
Στην ίδια
μεγάαααλη πόλη που την έλεγαν..... κάτσε να δω πιο πάνω τί γράφω......
α, ναι Βηθλεέμ την έλεγαν, ο χειμώνας ήταν βαρύς, το κρύο ασήκωτο και η
βρόχα έπεφτε ρααααγδαίως. Το πετρέλαιο δεν είχε εφευρεθεί ακόμη, (είναι
αποκλειστικότητα των Αμερικάνων που κι αυτοί δεν είχαν εφευρεθεί ακόμη)
κι ο κόσμος αν δεν είχε ξύλα για να ζεσταθεί και μιας και νύχτωνε
γρήγορα εκεί, είτε κοιμόταν είτε έκανε διάφορα κινητικά κολπάκια για να
ζεσταθεί. Όπως, το να πετάνε το σαπούνι στο πάτωμα (άφοβα επειδή ούτε ο
Χίτλερ είχε εφευρεθεί ακόμη, άρα δεν θα επρόκειτο για κάποιον συγγενή
τους) και κάποιος να σκύβει να το πιάσει. Ξαφνικά, μέσα στην παγωμένη
και χιονισμένη νύχτα, ακούγεται μία αντρική φωνή από τον κοντινό στάβλο:
«Ω Γιές, ω γιές, γιές, γιές, γιές!!!!»
Ο κόσμος
άναψε τις σβησμένες δάδες στα σκοτεινά δωμάτια των αντίσκηνων και βγήκε
στα φωτισμένα παράθυρα. «Έλα μέσα γρήγορα Ααρών!!!» ακούστηκε μία πολύ
νευριασμένη γυναικεία φωνή. «Μα μέσα σου ήμουνα προηγουμένως μωρή κι εσύ
έκανες την αδιάφορη» είπε φανερά ζοχαδιασμένος ο νεαρός Ααρών. Και δεν
ξαναμπήκε.
Κάποιοι
άλλοι, φώναζαν χειροκροτώντας στα φωτισμένα πια παράθυρα κι
επευφημώντας: «Άξιος!!! Άξιος!!!» Νόμιζαν ότι πρόκειται για δυνατό
οργασμό του γείτονα έπειτα από ένα πετυχημένο πέταγμα σαπουνιού.
Όμως, μετά
από το τελευταίο «Ω γιές», ακούστηκε ένα: «Ουά!!!»
Απότομη
σιωπή επικράτησε στην παγωμένη ατμόσφαιρα.
«Τί
διάολο;!;! Πώς είναι δυνατόν;;;» αναφώνησαν οι πιο έξυπνοι. «Μετά από
τον οργασμό αμέσως έκανε η γυναίκα του παιδί;!;! Μα εδώ πρόκειται για
θαύμα!!!» Τί είχε συμβεί στην πραγματικότητα μέσα σε εκείνο τον στάβλο;
Υπήρξε όντως μία γέννα. Η γυναίκα του ξυλουργού (πώς τον λέγανε;.... αχ,
εκείνο το χτύπημα στο κεφάλι....) γέννησε.
Ένα
ολοκαίνουριο.... αγοράκι. Από την χαρά του ο σύζυγος ξυλουργός (βρε να
μην μπορώ να τον θυμηθώ....) επειδή απέκτησε γιο, είχε αναφωνήσει εκείνο
το «Ω Γιές».
Πολύς
κόσμος μαζεύτηκε εκεί με τις πυτζάμες παρόλο το κρύο, (ενώ στον δρόμο
περπατούσε ένας εξαγριωμένος άντρας κρατώντας ένα ρόπαλο στο χέρι,
γρυλίζοντας: Ήθελα νάξερα ποιός πούστης μου ξερίζωσε εκείνον τον βολβό)
για να δει από κοντά το «από την παραγωγή στην κατανάλωση» νεογέννητο.
Να δει από κοντά το θαύμα. Το πρώτο μωρό στον πλανήτη που γεννήθηκε
αμέσως μετά από την εκσπερμάτωση.
Όπως είναι
φυσικό, εκείνος δεν τους είπε ποτέ τί συνέβη γιατί είχε ανέβει το κασέ
του στο αντίθετο φύλλο. Α, μην το ξεχάσω, το όνομα του παιδιού το έβγαλε
ο ίδιος ο κόσμος, εις ανάμνησιν εκείνου του θαύματος. Και το όνομα ήταν
οι δύο πρώτες λέξεις που ακούστηκαν: «ΓΙΕΣΟΥΑ».
Το «ΟΥΑ»,
από το κλάμα του μωρού. Το δε «Ω» ή ακουστικώς «Ο», ήταν εκείνο που
προσδιόριζε το φύλλο του παιδιού. Ειδάλλως θα φώναζε: «Η Γιές». Άρα ήταν
άρρεν. Σίγουρα ήταν άρρεν. Όχι όμως ένα οποιοδήποτε άρρεν. Ήταν ένα
θαυματουργό άρρεν. Αρεσκόταν δε, στο να ντύνεται στα άσπρα, όπως αν
θυμάστε εκείνο το φυτό που γένναγε η γη και είχε άσπρο φύλλο κι ένα
κίτρινο μακρινάρι στη μέση. Όσο για τον βολβό...... ε, δεν ήταν αυτό το
θέμα της ιστορίας μας. Ή μήπως;;;......
Πώωωωπω
πω πω!!! Πάμε πάλι απ’ την αρχή. «Μιά φορά κι έναν καιρό..........»
Πάσα
ομοιότητα με τοποθεσίες και πρόσωπα της παρούσας ιστορίας, είναι απλή
σύμπτωση. Αφού να σκεφτείτε, σύμπτωση είναι και το ότι ολόκληρη σχεδόν η
Ελληνική αρχαία ιστορία και προϊστορία μεταφέρθηκε συμπτωματικά ως δια
μαγείας στην ιστορία των Εβραίων. Αυτό που άλλαζε ήταν τα ονόματα και
διάφορες πόλεις.
Γιάννης
Φραγκούλης.
|